ÖDEME VE TESLİMAT


- Havale ile ödeme:
Anka Ofis olarak havale ile yapılan ödemelerde, söz konusu ürün tutarı hesabımıza geçtikten sonra teslimat süresi başlar. Havale ile gerçekleşen ödemeler de buna dahildir. Eğer yapıldığını belirttiğiniz havale, 7 iş günü içerisinde hesabımıza geçmezse, söz konusu sipariş geçersiz sayılmaktadır.
 
- Kredi Kartı ile ödeme:
Anka Ofis olarak Visa ve Master Card ile yapılan alışverişler 128 Bit SSL üzerinden gerçekleşmekte olup, anlaşması bulunan kredi kartlarına tek çekim veya taksitli alışveriş yapma olanağı sağlar. Geçerli olan kredi kartları alışveriş adımları sırasında listelenmektedir. Siparişlerinizin onay süreci tamamlandıktan en geç 7 iş günü içerisinde (özel üretim gerektiren durumlar haricinda) anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilir. İstan bul içi gönderim ve kurulum firmamız tarafından yapılır. Şehir dışı gönderimlerde kargo ücreti sipariş tutarına dahil değildir. Satın alacağınız ürünün ağırlık ve hacim oranlarına bağlı olarak kargo fiyatında değişiklikler gözlenebilir.
Teslimat koşullarını müşteri hizmetlerimizle irtibata geçip öğrenebilirsiniz. 
Ürün Teslimatı: Gerçekleşecek olan teslimatlar yalnızca mağazamız tarafından belirlenen Kargo şirketleri veya kendi dağıtım ağımız ile tüm bilgilerinizin kontrolü yapıldıktan teslim edilir. 
İstanbul içi siparişler firmamızın dağıtım ağı tarafından yapılmaktadır. Montaj ve kurulum Anka Ofis'e aittir. 
İstanbul dışı gönderimlerde kargo tutar ve metodu müşteriye aittir. Müşterinin seçtiği nakliye yoluyla ürünler şehir dışı gönderimine uygun olarak paketlenir ve belirlenen günde araca teslim edilir. Kurulum için gerekli olan tüm ekipmanlar paketlerin içerisinde yer almaktadır. Ayrıca telefon desteği için 0212 640 24 32-36 numaralardan destek sağlanır. 
Güvenlik Tedbirleri: Mağazamıza girilen siparişler, çeşitli güvenlik aşamalarından geçtikten sonra, teslimat sürecine girer. Mağaza yöneticilerimiz bu işlemlerin eksiksiz bir biçimde tamamlamak için sizden ek bilgiler isteyebilmektedir. Müşteri bu talepleri karşılamakla yükümlü olup, karşılanmayan talepler söz konusu olursa veya kuşku uyandırabilecek siparişler gönderilmez gerçekleştirilemeyebilir.Ayrıca tüketici tarafından hatalı veya yanlış bildirilen bilgilerden şirketimiz kesinlikle sorumlu tutulamaz.
 
Kişisel Bilgileriniz: Sorunsuz bir alışveriş gerçekleştirmek için üye bilgilerinizi eksiksiz ve hatasız girmeniz gerekmektedir. Satın almış olduğunuz ürünü size ulaştırmamız için telefon numaranız, adresiniz ve T.C kimlik numaranızın girilmesi zorunludur. Bu bilgiler hem güvenlik hem de kanuni gerekliliktir.
 
Hatalar: Ürün açıklaması, adı, fiyatı, resmi vs her türlü içerikte oluşabilecek hatalarından dolayı mağazamız sorumlu tutulamaz.
 
Ürün Fiyatları: Mağazamız tarafından belirlenen ve tahsil edilen tüm ücretler ürünlerle birlikte, müşterilerimizin göreceği gibi açık bir biçimde görüntülenir. Söz konusu fiyatlara daha sonradan itiraz edilememektedir.
 
Kargo Ücreti:  İstanbul içi 1000 TL ve üzeri tüm siparişlerin nakliye montajı firmamız tarafından yapılmaktadır. 
İstanbul dışı gönderimlerde nakliye müşteriye aittir.  
Müşteri Memnuniyeti: Anka Ofis olarak tüm müşterilerimizin istek ve taleplerine cevap vermeye çalışmakta, memnuniyetini üst düzeyde tutmak için sürekli çaba göstermekte izlediğimiz politikadır. Fakat mağazamızı zarara uğratmaya yönelik ve genel ticaret kurallarına uymayan, etik dışı talepler hariç, tüm istek ve şikayetleriniz dikkatle incelenerek, hızlı bir biçimde sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır.